بسیار مهم است که دفتر گاج ریاضی نهم تعاملی مرتب نگهداری شوند تا بتوان یادگیری آنها را سازماندهی کرد.
چند راه برای سازماندهی نوت بوک های تعاملی برای بهره مندی از آموزش ریاضی در مدارس وجود دارد که در ادامه بررسی میکنیم.
دفتر به همراه نوت بوک ها تعاملی اغلب دارای برش های کاغذی هستند که روی صفحات کتاب چسبانده می شوند،این برشها یادداشتها، تصاویر، فعالیتها و بازیها را برای کودکان راهنمایی میکنند تا از یادگیری آنها در ریاضی حمایت کنند.
برخی از فعالیتها و بازیها ممکن است قطعات اضافی داشته باشند که میتوان آنها را در کیسههایی ذخیره کرد که میتوان آنها را برش داد یا روی نوتبوک چسباند.
همراه با برش هایی که مربیان می توانند از آنها استفاده کنند، معلمان می توانند فهرست مطالب را در ابتدای دفترچه ها قرار دهند. بچه ها صفحات خود را شماره گذاری می کنند و هر بخش را در جلوی کتاب ثبت می کنند تا کار و یادداشت های آنها به راحتی قابل دسترسی باشد. سارا کارتر یک معلم ریاضی دبیرستان در کویتای اوکلاهاما است، اما مثال او برای کلاس های کوچکتر نیز مفید است!
یکی دیگر از راههای تنظیم دفترچههای کودکان این است که از آنها بخواهید برشها یا محتویات کتابها را به ترتیب واحدها و/یا فصلهای واحدها جمع کنند.
این روش میتواند به کودکان اجازه دهد تا هر بخش از مهارتهایی را که یاد گرفتهاند مرور کنند و با گذشت زمان بر آنها بسازند.
برای اطمینان از مرتب شدن محتوا در دفترچهها برای حمایت از یادگیری دانشآموزان، برشها یا اطلاعات ارائه شده را میتوان بر اساس استانداردها ساختار داد.
ربکا روجاس در گنجاندن استانداردها در هر یک از نوتبوکهای تعاملی خود برای دانشآموزان کلاس چهارم خود، کار بسیار خوبی انجام میدهد، برای دیدن نمونه هایی از برخی از صفحات دفترچه او به وبلاگ او سر بزنید
بنا به دلایلی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، سازمانی که در اجرای نوتبوکهای تعاملی نقش دارد، یکی از مزایای اصلی دانشآموزانی است که مفاهیم جدید ریاضی را مطالعه میکنند.
یکی دیگر از مزایای نوت بوک های تعاملی این است که می توانند طیف وسیعی از فعالیت های بصری و سرگرم کننده را برای درک بیشتر آنها از مفاهیمی که در کلاس یاد می گیرند در اختیار کودکان قرار دهند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.